Well, She Know What She's Doing

3kommentarer

nu har jag precis beställt tågbiljett till Oslo.
yepp, på torsdag bär det av igen!
eventföretaget som jag arbetade med på Bristol i
December har speciellt frågat efter mig för jobb
i helgen så jag kunde inte säga nej.
I'm awesome!
jag ska arbeta 28 timmar på två dagar så det blir
tungt. dock med ett rejält klirr i kassan, & det var också
främsta anledningen till att jag tacka ja.
såklart!
cash is king.
dock blir det bara en kort visit den här gången.
närmare bestämt 4 dagar. åker hem på söndag igen.
jag måste fixa klart allt här hemma innan jag åker
över mer permanent & det har jag inte hunnit
med än.


mitt kära Bristol!




Jeanette, kan du vakna & höra av dig?!
jag vill panta burkar!

3 kommentarer

Jeanette

06 Jan 2009 12:02

Haha.. Jag har varit vaken läääänge. Jag är lessen att säga det men det första jag gör på morgonen är faktiskt inte att läsa din blogg. Hört tala om sms? Ringer dig nu. Pucko.

Jeanette

08 Jan 2009 21:01

Kan du höra av dig?! Jävla Oslo.. Du får inte åka dit igen!

floyd

09 Jan 2009 16:00

vi e inte kompisar längre... osams.. behövs mer än lite hundgodis för att du ska bli förlåten!

Kommentera

Publiceras ej