Everything's Not That Easy

1kommentarer

jag är besviken & arg just nu.
dock inte förvånad.
& jag vet egentligen inte vad
som är värst?
att jag glömde bort det förutsägbara
eller att jag gråter i tystnad igen..


norrköping, norrköping, norrköping.
min älskade lilla hemstad som just nu 
ger mig klaustrofobikänsla enda in
till benen.
du har blivit så liten & skör..



värdinnejobbet i lördags gick galant!
dock höll Sandra på att somna under första
delen av konferansen & jag höll på att somna
under tredje delen.
inte okej! 
men vi lyckades hålla oss någelunda pigga &
fräscha under middagen på kvällen sedan.

konferansen förbereds



påväg hem, oslo sentral 15.48


dock bestämde sig tåget för att gå sönder
i hallsberg vid 20-tiden.
jorå & herrejävlar!
fucking två hållplatser innan jag skulle av.
så vi blev ståendes i hallsberg 1 timme innan
vi började rulla igen.
men som tur vad så har jag världens bästa
kompis som kom & hämta mig i katrineholm
så jag slapp åka buss därifrån & hem.
världens bästa..

en öde tågstation i katrineholm

1 kommentarer

Mr G

13 Jan 2009 03:55

www.facebook.com

Kommentera

Publiceras ej