What Good Would It Do Me Now?

1kommentarer

ikväll har det varit ett rätt kraftigt oväder
här i oslo & jag har gömt mig under
täcket med hörlurarna på. I don't wanna
hear it..
dock tog jag mitt förnuft till fånga
& riggade upp med jordgubbar, chips
& en film. perfekt kos & filmväder if you
ask me.. men nu är filmen slut & chipsen
lika så.. snyft.. what to do?
 
om jag ville fick jag ta ledigt imorgon
& om jag ska vara ärlig så lockar det
lite.. hmm, men jag får se imorgon hur
det känns.. kanske bara går dit & jobbar
några timmar.




now what?
ååååh, I'm bored! jag ska se på paradise hotel
som faktiskt är rätt spännande ikväll måste jag
motvilligt erkänna.. det är ju ett jävla skitprogram
egentligen..

1 kommentarer

jeanette.

02 Aug 2009 02:56

i freakin' miss you.. det är inte alls detsamma sen du flyttade.. i´m not blaming anyone.. det är bara så det är.. och svar ja, jag ÄR.. hmm.. oej, salongsberusad kan vi säga.. jag står upp än i alla fall.. eller okej.. sitter.. but still.. saknar dig.. you with your honest silly face.. osams..

Kommentera

Publiceras ej