I Will Put Myself Behind You

0kommentarer

det första jag köper varje morgon är

en kopp varm choklad på 7-eleven
för att vakna till liv där vid 07-tiden
när jag kommer ner till youngstorget.
& ja, det har gått så långt att killen
bakom disken känner igen mig nu.
vi smiler & hejar varje morgon & jag
blir nästan lite skuffert om han inte
jobbar. är det normalt eller? nej..
I'm losing it..


imorgon är sista dagen för den här

veckan i receptionen & med tanke
på att jag sitter själv där fram till den
29 juli så gör det absolut ingenting.
det är så tråkigt att inte ha någon att
prata med!
uff, nästa vecka jobbar jag hel
vecka (mån-fre) & jag vet inte vad
jag ska mig till för att inte dö av
tristess. fan, kan inte folk komma
tillbaka från sin semester snart så
det blir mer att göra!

sofia & eljas, mina så hjärtegull,
kom förbi & höll mig sällskap sista
timmarna idag i alla fall.
thank god.
jag stängde vid 15 & så gick vi & åt
på peppes pizza där vi blev underhållna
rätt bra måste jag säga. ibland händer
dom mest bisarra sakerna..


nydelig!
 



I've tried so long to keep the distance..

Kommentera

Publiceras ej