I'm Ridin' Solo

3kommentarer

det har regnat & åskat här ikväll & det har varit så
skönt. & mysigt! mmm, svalare luft - hallelulja.
 
idag är jag tråkig. jätte. jag har ignorerat både
samtal & sms för jag orkar inte umgås med
någon ikväll. neeej uff. istället har jag njutit av
lite ensam-tid. I like it! det är extremt sällan jag
är själv här borta i oslo-town så när jag väljer
att vara ensam ett tag så njuter jag till fullo
av det. tro mig.
men okeeej, jag har inte varit H E L T själv idag
heller. neeeejdå. har umgåtts med sandra
& vi har haft det sådär tjejigt med hårfärgning
& skratt. det enda som fattades var vinet!

anyhow, nu har jag tagit mig en härlig & kall
dusch & ska se på sagan om ringen som går
på tv3 här. härlig kväll! jag n j u t e r .



hårfärgen var inte det lättaste att få på bild. at all.
i'm going blond again. uppenbarligen för om ni skulle
se mig i verkligheten så skulle ni förstå.

3 kommentarer

jeanette.

04 Jul 2009 04:37

ahmeeee... som vi har kämpat mot det blonda men naej. och så slutar vi med glamourbilderna, okej?

Mattias

04 Jul 2009 20:37

Jag håller faktiskt med Jeanette lite. Det är lite mycket "hej kolla på mina rattar" bilder nu för tiden. Men jag älskar dig oavsett! :)

jeanette.

04 Jul 2009 21:53

hahahahahah... oh how i loooove mattias! =D

hon gör det juh dock väldigt smart.. typ; oj, jag som bara skulle ta ett kort och så bara råkade en boob komma med, darn!

love you honey!

nu ska jag iväg på dumheter.

Kommentera

Publiceras ej