Let's Go Round & Round

1kommentarer

idag har det blivit scteeek på innergården
för min del. 2 härliga (& varma!) timmar
klarade jag av innan jag fick solsting.
FY FAN!
jag klagar inte, jag gör verkligen inte det,
men fyhelvete vad varmt det är! 

nu väntar jag på att någon av mina combos
ska komma hem så de kan hjälpa mig med
håret. det är dags att färga utväxten!

vår spruckna innergårdsfasad - love it!



imorgon är det jobb på saras telt som gäller.
suuuuck. vill egentligen inte men nu är det
som det är! både elijas & malin hade fått
1000 nok i dricks i lördags så det verkar
ju lovande i alla fall..

förresten, ice age 3 i 3-D var helt galet bra!
jag dog av skratt ett antal gånger igårkväll.
alla måste se den! & speciellt i 3-D på bio.
jag utlovar skratt i mängder!

1 kommentarer

jeanette.

03 Jul 2009 17:17

please.. 3-d, i norrköping? herremin tid.. =D

Kommentera

Publiceras ej