If You Want Me To Stay..

0kommentarer

jag har ro i själen idag & jag förstår
egentligen inte varför. saker bara är
& det känns okej. mer än okej. jag
myser & njuter av lördagen helt enkelt. 
jag mår bra.
ingen stress, inga måsten.
bara jag. just nu.
& det räcker så.  



på tisdag jobbar jag på telenor arena då stabak
spelar kvalmatch till champions league & jag
längtar. så jävla braaaa! kanske skulle haffa mig
en fotbollsspelare då jag tycks fått ett brinnande
intresse för fotboll nu när jag jobbat så mkt där ute.
de senaste två matcherna har svenskarna briljerat
& jag blir helt gapig & galen när de gör mål!
ja, det spelar massa svenskar i stabak. & så är
tränaren svensk också. det är verkligen den optimala
situationen.
jag ser på fotboll, äter hur mycket pölse
& godis jag vill & får betalt för det!
 
nej, nu ska jag ringa ett samtal till sverige & tjöta lite!



this is the shit right now! 

fabolous ft. kobe - imma do it

Kommentera

Publiceras ej