And Through It All I Made My Mistakes

0kommentarer

jag har köpt världens coolaste halsband idag

från bik bok. som dessutom var nedsatt 50 %.
49:- fick jag betala & det är ju bara rå-bra rakt
igenom om jag får säga det.
& det får jag.




igår gjorde jag brownies (i'm pretty awesome, i know!)
& det var väl egentligen det jag ville ha sagt.
jag gjorde brownies. jag är awesome.
tack för det.

(konstpaus)

jag ska iväg på en fika strax.. (hmm, som jag bytheway
borde vara på nu om jag tänker efter..) fuuuuck!
fan, & jag som tänkte sola innan men det kan jag ju
bara glömma nu. some other time.
well, imorgon jobbar jag 07.30 - 23.00 så lite brownies är
jag värd. & fika. ta-mej-fan.



på torsdag tar jag ledigt för då jag ska träffa
mäklaren & förlänga kontraktet på lägenheten.
(fucking shit liksom..)
men det är inte förrän senare på dagen så det
innebär sovmorgon. a a a h !
dessa ljuvliga sovmornar alltså.. de är guld värda..

Kommentera

Publiceras ej