At This Point I Don't Care

1kommentarer

på sistone så har jag drabbats av
någon slags light-insomnia.
sover (oroligt) kanske 3 timmar per
natt & snart blir jag knäpp på det här.
seriously, I mean it..
tack & lov är jag ledig imorgon så
jag ska passa på att sova ut, I really
need it,
för sedan är det 16 arbetsdagar
på rad som gäller & bara tanken (16
arbetsdagar på rad..) gör mig lite
lätt illamående just nu.
but I'll make it.
har ju en resa hem till nkpg att se fram
emot i augusti & eventuellt en tur ner till
gbg så det är inte bara all work and no play.
nej nej.

trött på jobbet idag



& så har vi allt det där andra som hänt men jag orkar inte
skriva mer just nu för ögonen går i kors..


lyssna på denna!

david guetta ft. akon - sexy bitch

1 kommentarer

jeanette

27 Jul 2009 09:57

tror inte gbg funkar den där helgen alltså.. vet att jag jobbar och jag kan inte ta ledigt hela helgen. =(

Kommentera

Publiceras ej