I Can't Sleep Through The Pain

2kommentarer

shululu, vad händer mannen?

ja, ungefär på den nivån är det.. looow!

jag brottas med.. hmm.. ja, rätt mycket
om jag tänker efter faktiskt men det
primära är väl min sömnlöshet som
tar fram, låt oss säga - not the best side
in me.
så just nu, för allas bästa, håller jag
mig mest undan här hemma.. I'm about
to explode at someone..


en biljett hem till svearike är bokad & betald nu
i alla fall. happiii!
så ja, nu kan veckorna gå lite fortare så jag kan
få komma hem & trakassera släkt & vänner lite.
a whole lot of love is coming my way..





                                                                                                   hmm.



jag vet inte hur länge jag försökt uttrycka en åsikt
här i bloggen men jag kan verkligen inte få till
formuleringar utan att det låter dömande & präktigt.
jag vet inte.. kanske är det just det? dömande & präktigt.
fuck it.. varför ska allt sorteras upp & läggas i någon form
av moral-mapp för.. kan inte en åsikt bara vara
en åsikt utan allt tjafs om moral?

gosh, vilken röra det här blev.. I'm gonna stop now!
jag ska ta & skicka iväg lite mail & sedan sova här
istället.. ZZzzZzZz



baby, I don't know anymore..

2 kommentarer

jeanette

27 Jul 2009 23:26

kan du dra iväg ett mejl så jag får veta vad det är frågan över där borta eller?!

Maria

28 Jul 2009 19:46

wiiii, jenny kommer hem, jenny kommer hem:D:D:D

nu blev jag lycklig!!

miss u darling

är det nått som har hänt??

Kommentera

Publiceras ej