Never Fade Feelings Away

0kommentarer

vissa saker ska man bara förneka
& blunda för. det blir lättare så.
fattar du inte att det gör ont?
jävla idiot..



jag har precis kollat igenom opublicerade
inlägg här i bloggen & jag kan verkligen
slås av hur snabbt ens känslor kan
förändras.
kallt till varmt.
varmt
till kallt.
men det är ju för stunden man skriver.
det man känner precis då så det kan
ju kännas lite banalt såhär i efterhand.
även om känslorna då var levande &
oförnekbara. jag vet inte..
vissa saker (läs känslor) försvinner
nog aldrig. de sitter där i bakhuvudet
& påminner en. ständigt.

but feelings a side..

imorgon är jag chef över receptionen
på kongressen då inger gått på ferie.
plus att det kommer en ny vikarie som
jag ska bossa över. jag gillar't!
jag borde nog bli chef tror jag bestämt.

hej, jag heter jenny & jag är chef!

Kommentera

Publiceras ej