It's In My Heart

1kommentarer

idag saknar jag mitt hjärta så det gör ont.
jag skulle ge vad som helst för att ha
honom här en helg. vadsomhelst..
sist jag var hemma var han extra mammig.
han skulle ha stenkoll på vart jag var så jag
inte befann mig för långt bort & självklart skulle
han sitta i knät  hela tiden (som han alltid gör)
& bara vara världens underbaraste hund.
men det bästa måste ändå vara våra stunder
på morgonen när han kommer upp & lägger
sig med huvudet över min hals så jag kan luta
mitt huvud mot hans. lovelovelove..







andreas förihelvete få tummen ur arslet!




and then we have my back
.
svordomarsvordomar.
it is killing me slowly. vissa stunder vill jag bara
skrika rakt ut. jag är så förbannat stel i rygg
& axlar så jag vet inte vart jag ska vägen vissa
gånger. no fun at all. men eftersom Greger inte
ens kan undvara 1 ynka timme för mig så får jag
ha fortsatt ont. men jag är inte bitter...  (!!)

nu ska jag packa ner mig själv under täcket
& försöka sova. lyckades sova 3-4 timmar inatt
pga att jag sov bort hela söndagen. jävlar va bra!

godnatt

1 kommentarer

Maria

14 Jul 2009 21:43

Underbar vän, fin hund, fantastiskt barn:)

Kommentera

Publiceras ej