I Don't Know What We Fighting For..

3kommentarer

imorgonkväll kommer la familia hit & med tanke
på att jag jobbar 17-23 idag & 11-17 imorgon så
har jag ingen som helst tid över att hinna städa
hela lägenheten (ja, det måste göras) & inhandla
diverse matartiklar förutom... nu.
men vad gör jag? jo, jag luffar omkring i myskläder,
äter frukost & får så mycket som ingenting gjort.
suck säger jag bara..



igår blev jag förresten förälskad!
jag har sett den där jävla ombloggade långklänningen
hur länge som helst inne på h&m men ignorerat
den totalt då jag VISSTE att jag skulle falla direkt
om jag prova den.
men sen igår... ja, jag var tvungen.. eller det var jag
väl egentligen inte, men det blev så att jag prova den
i alla fall, & mycket riktigt så blev jag K Ä R !


& här är det tänkt att det ska vara en bild på ljuvligheten
men vet ni vad - jag ORKAR INTE byta om & knäppa
en bilde! haaaa.


nej, mataffären nu!


kärlek till er alla!

3 kommentarer

jeanette.

05 Jun 2009 00:47

glöm. han heter max. lämnar man landet har man inte längre något att säga till om i såna här frågor. that´s the rules.

jeanette.

06 Jun 2009 16:44

hoppas du har det trevligt med familjen! söndagkväll är det du och jag som intar skype. jag är hemma till tio. capisch?

Anonym

09 Jun 2009 23:10

hela familjen e horor

Kommentera

Publiceras ej