Running Through My Fingers

0kommentarer

nu är jag tillbaka i oslo igen, & har varit det
dem sista 3 dagarna. it has been a couple
of long and hot days.
work work! men jag
tänkte försöka njuta lite av solen på torsdag.
yepp! gå upp skapligt & lägga mig på
bakgården. det vill säga om jag väljer att
vara ledig då. we shall see..

jag har ringt till leie bolig idag & sagt att
kontraktet på lägenheten ska förlängas.
jiiiizzäs. känns lite scary att "binda upp
sig" för 1 år men vafan, det är ju inte 
världens undergång om jag vill flytta hem
till sverige innan 1 år löpt ut. det går att

få lägenheten uthyrd innan dess om det

skulle vara så. jaarå!


godaste lunchen bestående av pasta, pesto, pinjenötter & sallad


just det!
jag fick ju ett värdebevis på 440 kr från sj för
förra veckans försening också. awesome!
tack så mycket sj. ni kan om ni vill!

Kommentera

Publiceras ej