Boy, You're Losing Your Mind

0kommentarer

vi har inte haft något internet sedan i
onsdags (herreminjävlagud) men
idag är det tillbaka igen.
jag har uppdaterat mig & tittat igenom
alla jävla mail som ramlat in under 3
dagar. hur fan kan man hinna få så
många under några enstaka dagar?
helt otroligt.
men nu är allt under kontroll igen.

idag har jag min enda lediga dag
den här veckan. jorå. okej, jag börjar
inte förrän kl 14 imorgon. men ändå.
i alla fall, igår efter jobbet blev det
lite vin, cider, ost & massa skratt så
idag har jag bara njutit av ledigheten
i sängen.
sweet!

ikväll blir det hangover på bio med
johan. hoppas den är rolig! har
faktiskt fått upp mina förväntningar
rätt bra. hmm. men det blir nog bra!
sist jag & johan var på bio skrattade
jag så mycket att tårarna sprutade!
jag var helt förstörd! what a night!
favorit i repris? 

Kommentera

Publiceras ej