No, I Refuse!

1kommentarer

faaaan.
det får inte hända.
igår på barnehaget så kastade en liten
2-åring upp när vi var ute & promenerade
& det var jag som fick ta hand om det.
självklart.
så på med handskar, av med nerspydda
kläder & ner med kläder i plastpåse.
& hela tiden tänkte jag; (faaan, tänk om jag
blir sjuk nu.. villintevillintevillinte!)
& så idag är hela min mage orolig.
(damn, damn, damn)
jag har metallsmak i munnen & jag
känner att der här kan goes bad.
really bad.

jag ska packa ihop mina saker & ta
mig ner till nationaltheatret & bussen
för att åka ut till barnehaget nu & ja,
vi får helt enkelt se om det blir bättre
eller om det... inte blir det.
fuck, jag vill inte bli sjuk & speciellt
INTE magsjuk!

1 kommentarer

jeanette.

21 Mar 2009 08:48

aw.. din stackare! hoppas du inte blivit sjuk! pusspuss

Kommentera

Publiceras ej