Ohh Shit Hot Mama Isn't So Fly

0kommentarer

flytten igår gick att genomföra någelunda
smärtfritt tack vare viss sponsring från mamma
& bärhjälp från Lasse & Johan.
vilka klippor!
jag är evigt tacksam för all hjälp.
när alla väskor & all skit var bortkört till Lasse
så gick jag & fika med Anna.
vi satt & gagga i 4 timmar så klockan hann bli
17 innan Lasse & Johan fick äran att bära bort
min skit till nya rummet. Johan fick t.o.m fatt
på en kundvagn som han körde TV'n i.
sedan att han gick & sjöng för sig själv & såg
ut som en luffare är en helt annan historia!
haaaha, för att inte tala om alla garv jag fick
mig inne på bunnpris efteråt när middag skulle
inhandlas.
jisses,  he is a crazy duuude!

idag har jag jobbat på Café Ole inne på
teknologiska fakulteten uppe i Blindern.
stod i kassan for the first time ever & gav säkert
tillbaka mer pengar än jag fick av alla kunder.
matte är inte min starkaste sida.
believe me!
men det är var GØY!

Kommentera

Publiceras ej