I Hope You Don't Mind..

0kommentarer

idag är jag arbetsfri.
ååångest.
jag får panik när jag inte jobbar. simple as that.
jag ser bara en massa pengar försvinna & det gör
mig inte till en happy camper.
all work, no play duuude!
ringde till Grata & tjata lite på dom (of course,
nån måste jag få ta ut min ångest på) & nu
har jag lite jobb för den här veckan.

idag har min boendepartner en massa
massagekunder springandes här så jag har
fått vara inlåst på rummet mestadels av dagen.
skiiiitkul.
hann springa till kiwi & köpa lite föda mellan två
kunder så nu klarar jag mig ett tag i alla fall. 
 

smågodis = lyx!


& det sägs att Norge har sockerskatt.
därav det kassa & dyra utbudet av gotterier.
& till det säger jag - up yours!

vad fan är det för land jag flyttat till?!
jag börjar ju undra.

Kommentera

Publiceras ej