That Is What You Are To Me

0kommentarer

idag fick jag ett sånt ofantligt
sug efter att baka. so I did.
men jävla norska ingredisener
alltså. det smakade inte alls som
hemma i Sverige. både kladdkakan
& muffinsen hade jag klarat mig utan.
men krabbelurerna med lite sylt på
smakade gudomligt!
alltid nåt.
med andra ord har Camilla en
hel del kladdkaka & muffins att
trycka i sig ett tag framöver.



inget jobb idag heller.
rätt skönt med tanke på att jag vakna kl 09
imorse med andningssvårigheter.
ja, jag är förkyld med tilltäppta luftvägar.
it's hard.
men jag har varit småsjuk en längre tid nu.
har varit tvungen att börja dagarna med
att ta en ibumetin för att överleva & det är
aldrig ett bra tecken.
men nu är det jobb imorgon, fredag & lördag
som gäller. & på lördag åker vi ett 10-tal servitörer
upp till Gol (stavning?) för att jobba på ett hotell.
det tar 2 timmar med tåget så vi får betald resa,
övernattning & mat där. plus att vi skulle få
använda hotellets badanläggning på söndagen
innan vi åker tillbaka till Oslo igen.
soooft!

nu blir det en stor kopp te & film under täcket!

Kommentera

Publiceras ej