Cry Me A River Cause Your Love Is Wicked

1kommentarer

jag totaldäcka efter jobbet idag. jorå. sov katastrofalt
dåligt inatt (fanihelvete, kan jag inte bara få sova
bra?!) & efter ett smärre ryck där jag pälsa på mig
mysbyxor, två tröjor & raggsockor så drog jag täcket
över huvudet för att sova. 
härligt jovisst, men vilken idiot som helst kan ju räkna
ut vad som händer när påpälsningen är maximal & när
ett duntäcke täpper till allt ytterligare.
V Ä R M E !
tror ni att det blev aningen varmt där under täcket eller?
fifan alltså. vaknade & kastade av mig täcket i ren panik.
luuuuuuuft.
& här snackar vi massiva svettmängder folken!
it wasn't a pleasent experince.
men nu ska vi inte prata mer om mina svettmängder, 
nej nej.. oerhört ointerssant & rätt äckligt faktiskt.
istället ska jag hämta mig en go morgen & sedan
hoppa in i duschen.
 
nyvaken & mindre fräsch & mer avklädd


peter my man, du ska ha tack för smakrådet!

1 kommentarer

pillan

11 Mar 2009 16:13

Haha härlig svetthistoria! Läget i Oslo? Jag har varit hemma nu.. vilat upp mig och ska snart tillbaka.hoppas de inte är nån snö bara...

Kommentera

Publiceras ej