I Don't Do Looooove I Said

2kommentarer

min provisoriska tv-hörna



byrån & TV'n ska flyttas & istället ska det ställas
två 80sängar där. men just nu har jag bara en
80säng så det får stå sådär sålänge.
Camilla som jag bor med ska köpa en bäddsoffa
så jag skulle få ta in 80sängen hit så jag kommer
ha en härlig 160säng till mitt eget förfogande sen.
härligt and I can't wait!

för övrigt känner jag mig som en jävla pensionär
nuförtiden. ja, herreguuud. jag är dödstrött vid 21
& mer ofta än sällan lägger jag mig vid 22.
haaaaallå?!? that's bad!
jag går iofs upp rätt tidigt också, men ändå! 


well, så vad tror ni jag ska göra nu då?
precis.. gå & lägga mig...

2 kommentarer

jeanette.

04 Mar 2009 13:12

Låter bra tills man kommer och hälsar på! Något jag faktiskt tänkte göra snart. Saknar dig juuuuuuh!

jeanette.

04 Mar 2009 17:36

hur kommer det sig att du inte kommer hem på fem veckor?! låter juh omänskligt länge! iofs kanske jag kan lyckas få ordning på allt här hemma tills dess då. =P kollade lite på tågbiljetter, jag kommer nog inte kunna åka förens typ i början/mitten av april.. no moneeeey nu liksom.

Kommentera

Publiceras ej