I See It Now That You're Not The One For Me

0kommentarer

neeejdå!
jag har inte blivit sjuk.
thank god.
hela dagen igår var det dock nära.
riktigt nära. hela tiden på barnehaget
så var min mage orolig & jag slogs av
ett ihärdigt illamående mest hela tiden
& jag gick mer eller mindre bara & vänta
på att det skulle bryta ut.
slutade vid 16. åkte in till Oslo med bussen.
svimfärdig. tog mig hem & la mig i sängen.
där jag också låg HELA kvällen med mina

två andra kompisar - huvudvärk & halsvärk.
meeeeeeeen tack vare mitt stilla tillstånd

hela gårdagskvällen så mår jag mycket

bättre idag! fick ju panik när jag tänkte på
att jag kanske inte kunde jobba idag.
bah.
ska ut till Thon Hotel Oslofjord, Sandvika
& servera idag. & förhoppningsvis blir det
runt 11 arbetstimmar också. häääärligt!
because - cash-ing.

nej, jag ska hoppa in i duschen nu & 
sedan få allt nödvändigt gjort innan det
är dags att ta sig till tågstationen.  

Kommentera

Publiceras ej