You Don't Know What It Takes To Be AWESOME!

1kommentarer

sovmorgon gånger 2 den här veckan.
idag börjar jag kl 17 & imorgon kl 16.
awesome!
universitetet idag & Fabrikken uppe
i Grunerlökka imorgon.
sooooft eller hur? I know.

för övrigt lever jag på ägg nuförtiden.

eller ja, mestadels i alla fall.

idag blev det skramlade ägg med korv

& krämost i.
all lowcarbhighfat lovely.
usch, jag har jättesvårt att äta fet mat.
mår typ illa varje gång.
meeeen whatthefuck, det är bara att
blunda & tänka på annat!



ja, som du ser Jeanette så har jag blivit lite av
en kock här borta i Oslo. korvar hit & ägg dit.
men nej, jag tänker inte stå för matlagningen
när jag kommer hem i påsk. jag kommer ägna
mig åt påskgodiset i påskägget.
and that's it!

1 kommentarer

jeanette.

31 Mar 2009 22:44

saknar dig så jag går sönder ikväll!

Kommentera

Publiceras ej