Everytime I Try To Leave..

1kommentarer

här har jag tillbringat hela min lördag.
stabæk arena.




har stått i kiosk 5, dvs min kiosk, & sålt pølse & brus
till förbannelse hela kvällen. eller idag har jag faktiskt
varit lite lat & ställt två ur "min personal" i kassorna.
skönt!
det är soft att vara chef ibland I tell you. jag kan
tala om vad folket ska göra - and then they do it!
men givetvis har jag också hjäpt till då jag har
huvudansvaret för att allt ska rulla på bra. 
hepp hepp!

crew - that's me 


nu blir det att se klart på eurovision (där Norge
ligger i ledningen.. wtf!)
& sedan hoppas på sömn.
ska ju upp skapligt  imorgon & jobba igen.
vad annars?



                                                     ....make me stay

1 kommentarer

Maria

17 May 2009 02:59

ooooh vad jag saknar dig hjärtat...du anar inte.

stan blev så himla tom sen du flyttade:/

puuuuuuss

Kommentera

Publiceras ej