Forget The Things You Know, I Regret Everything

1kommentarer

idag har jag blivit med TV.
and I love it!
den är stor, klumpig & står
mest i vägen men det spelar
ingen roll - jag älskar den lika
mycket ändåååå!
me so happy.



det har varit en bra dag idag!
äntligen... det var ett tag sedan nu..
men idag har saker flytit på bra & jag
har haft ett leende på läpparna.
h ä r l i g t !

imorgon är det en lång dag som
väntar. närmare bestämt ett härligt
16-timmarspass.
08-00.
yeah.. (and please kill me..)
men det värsta måste ändå vara att
jag inte får någon övertid på det.
none. zero. nada.
what can I say... life ain't fair..
& så är det bankett mellan 16-00 &
för tillfället är jag så brutalt trött
på servering. har ingen motivation
alls & engagerar mig ytterst lite.
äh, vafan.. jag ska inte klaga.
det blir bara 2 serveringspass den
här veckan, imorgon & på söndag
så det är ju inte megafarligt.
(   om jag tänker efter    )



nej, nu blir det jordgubbar & kos under täcket folkens.
I have a date with my television and I don't wanna be late!

word.

1 kommentarer

jeanette.

14 May 2009 06:15

honeybun!

Kommentera

Publiceras ej