I Can Try To Change This..

0kommentarer

jag hatar såna där dagar när man inte har
någon som helst möjlighet att hinna med
något annat förutom att jobba.
som idag.
skulle börjat kl 14. lovande. hela förmiddagen
ledig. men såklart ringer de vid 10 & ber mig
börja såfort som möjligt istället.
jaha.
 
jag kom hem kl 22 ikväll.
bittert.
& så ska jag upp tidigt imorgon igen.
snart dags att ZZzzZz med andra ord.
som sagt, jag hatar såna här dagar.
 

har tryckt i mig två såna här idag dock.. muuums!



& så har näringlivets hus på majorstuen (där jag jobbat idag) en
av oslos bästa utsikter... aaaah!



så jag ska väl inte klaga jättemycket kanske..


well, nu blir det kos med täcket & fler jordgubbar i magen
(ja, jag  köpte en liter påväg hem också..) innan det är
dags att släcka här!

ha det!

Kommentera

Publiceras ej