Euhm.. Hello?

0kommentarer

kaaatastrof.
vi har inte haft något internet
hemma på 3 dagar så gissa
om man har abstinens!

idag (& några dagar framøver
till att børja med) jobbar jag
som receptionist på kongressen.
aaand I know!
jag som receptionist? weiird.
men det ær sjukt slappt.
& Inger som jag jobbar med
ær supersnæll.
fast jag måste erkænna att jag
ær LITE skakig. Inger ær på
lunch så jag sitter sjælv & tar
emot alla besøkare (som frågar
vart dom ska & jag har ingen aning)
& svarar i telefonen (som just nu
ær tyst tackolov!)
. kænns lite jobbigt
men det ær væl så man lær sig?
eller nåt.

igår blev det jobb på stabæk arena
hela dagen. fotbollsmatch. sjukt kul!
& i lørdags blev det lite servitrisjobb
ute i sørmarka. sen i lørdagsnatt nær
jag kom hem hade vi vårt førsta
kollektivmøte också. haaaha. jag,
Sandra & Lotta. vi satt væl & prata
fram till 02 innan jag dæcka.

jagvetjagvetjagvet.
mycket jobbskriverier. men det ær
ju mer eller mindre vad min vardag
består av just nu. inte helt otippat!

nej, back to work!

Kommentera

Publiceras ej