You're The One Thing I Got Right

0kommentarer

nej, jag tänker inte få ett utbrott.

andas.



vi tar det imorgon istället.



den här dagen måste ha gått till en

av universums lataste.

sov grovt till kl 16. ja, kl 16. ni läste rätt.
sedan blev det en fika med eljas.
där jag mest satt & gäspa. självklart.
bunnpris sprang jag förbi också.
jordgubbar i magen. mmm.
& sedan hem för mer mys med täcket.
kata-strof.

aktivitet likamed noll. i princip.
gårdagen gick bra. förutom 2 saker.
punkt 1.
fatservering i all ära men efter att jag
fatserverat 24 (!) stycken så brände det
till i rygggen på mig. jag trodde jag
skulle D Ö ! armarna skakade & alla
mina krafter försvann. men som tur vad
är jag populär på jobbet (fri tolkning)
jag fick hjälp resten av kvällen med
rydding & bortplock.
punkt 2?
limmande karlar som inte fattar att
man INTE är intresserad men som
fortsätter ändå. ni kan gå & dö!
jag fattar inte hur vissa karlar kan vara
så sjukt tröga?! när jag GÅR & när jag
SLÅR bort era händer så betyder det
att jag INTE är intresserad.

punkt slut.

Kommentera

Publiceras ej