But I Still Go Home Knowing That I've Got You

2kommentarer

såhär kan det se ut när det är rush i salgsdisken.
jag & Sebastian har dock mest suttit & pratat
& läst så jag ska absolut INTE klaga.
not at all!



annars har det varit massa drama & liv på
kongressen den här veckan då det "kommit fram"
till pressen att Grata utnyttjar sina vikarier rätt rejält
på olika sätt. gooosh. i alla fall - så facket har blivit
inblandet & Grata har anlitat Norges dyraste advokat. 
gud jag vet inte allt.. jag har ju jobbat på kongressen
hela veckan så jag har befunnit mig mitt  i smeten
men egentligen orkar jag knappt lyssna på allt som
sägs där eller i pressen.  
let's all be happy!


fjärillskavalkad



nej, nu ska jag kila över till grannen & umgås lite.
I bring my candy and my tired face - aaawesome!

2 kommentarer

Mattias

16 May 2009 02:28

Sluta svulla nu Jenzy(lol)!

ägarinnan tillika syster

16 May 2009 23:20

brooor - jaaa, jag vet att jag är tjoooock! du behöver inte påpeka mitt godisintag. hmpf. WEIII - snart ses vi! :)

Kommentera

Publiceras ej