She's Running Through My Head Every Day

0kommentarer

vet ni vad jag behöver göra?
köpa smink.
& jag verkligen hatar att köpa smink.
ser det som ett nödvändigt ont.
men det värsta måste ändå vara att
makeup store bara finns på ETT enda
ställe i hela oslo.
ska jag, ska jag inte?
vi får se.


jag har en ful-dag idag så jag vill
bara sitta inne & tjura.
ja, tjurskalle som jag kan vara ibland.
men vafan, det är solsken & molnfritt
ute idag så jag vore ju korkad om
jag lät mitt svackande självförtroende
hålla mig inne.
plus att Sebbe har födelsedagsfest
ikväll & den är det väl tänkt att man ska
gå på. (or at least stop by and say hello..)
hmm.

oavsett så måste jag vara någelunda
fräsch imorgonkväll då det är jobb på norges
dyraste yatch- & golfklubb. mhmm, that's right!
& med tanke på att alla medlemmar där
är miljonärer så hoppas jag på lite dricks.
givetvis!
                     I ain't sayin' she a gold digger
                 but she ain't messin' with no broke niggaz




mamma, jag saknar dig!
& mattias.. dig med.
m a s s a !
7 dagar kvar and I can't wait..

Kommentera

Publiceras ej