Back To Normal Again..

1kommentarer

nu har hon åkt igen.

bästa vännen.

& vi hann med både det

ena & det andra trots en

hägrande trötthet.

k ä r l e k .









kino
ikea
parkhäng
matlagning
kortspel
shopping
fika



men nu är det dags att återgå till
det där jobbandet igen.
imorgonkväll är det kunglig bankett ute
i sandvika på thon hotel som gäller.
& jag vet inte om det är bra eller dåligt
att det inte rör mig i ryggen att det
är kungafamiljen med crew som 
ska underhållas & serveras imorgon.
jag vet ju inte ens hur kungen ser ut?!
den norska då alltså.

well, nu blir det film & äggröra här
borta i st hanshaugen!

haaaa det!

1 kommentarer

jeanette.

22 May 2009 23:50

jag ser juh oroväckande gravid ut! kanske inte är så konstigt med tanke på att alla bilder på mig har nåt med mat att göra. braaa jeanette.

tack för allt bäst. saknar dig redan.

Kommentera

Publiceras ej