tonight i'm gonna find a way to make it without you

0kommentarer

jag tycker om mina biokvällar med johan.
de är faktiskt rätt bra & jag tycker om
johan också. ja, massa faktiskt trots att
han är hypokondriker & ständigt törstar
efter töser i jakt efter kärleken.
men jag menar, vem gör inte det?
han jobbar bara på ett annat sätt. helt enkelt.
min fina, lite kvinnliga & underbara vän johan.

vi var förresten på vika kino ikväll & det var
nog det sämsta stället vi varit på hittills.
notera då att vi varit på de flesta kinos runt
om i oslo & kollat nu. bio-horor som vi är.
i alla fall, vid några tillfällen försvann ljudet
från filmen & en gång tände de tillochmed i
taket (inte okej) & vissa stormade ut för att
kräva pengarna tillbaka. draaama. 
 
 

jag gick upp 14 idag (inte heller okej) så
för tillfället är jag inte alls speciellt trött.
problematik.
imorgon ska jag fundera över slutet & 
framtiden & kanske ta tag i saker. eller
så kanske jag bara myser hela dagen
& ser på massa feelgood-movies.

jag längtar till den 13 nov då bästa
vännen kommer hit. my sweet love ♥
& jag längtar till december då jag
kan åka hem över jul & mysa med
familjen. & floyd. det ska bli underbart
att äta god mat & vara nära de som
betyder mest.

 

Kommentera

Publiceras ej