i will show you victory is mine

1kommentarer


gårdagskvällen var HELT FANTASTISK!
utan att överdriva det minsta.
jiiiisses.
amalia är världens härligaste människa så vi
skrattade ca 80 % av tiden. bara det liksom.
kärlek. vi satt med ett gäng härliga damer från
morris (väskbutik) & hade det verkligen helt
underbart bra! vi åt & drack gott där vin,
champagne, dessertvin (& vatten) flödade i
mängder & vi var för övrigt det enda bordet
på hela festen som fick dessertvin, haaaha.
vår servitris tyckte nog rätt bra om oss. klippa!
dansa gjorde vi också! såklart. ASKUL!
det var länge sen jag hade en sån här lyckad
kväll från start till slut! när jag kom hem kände
jag mig verkligen sådär genuint glad & lycklig
över allt jag får vara med om & uppleva här
borta i vårt kära grannland. tror tillochmed att
jag somnade med ett leende på läpparna.
eller tror, jag vet att jag gjorde det!

jag älskar oslo & människorna här!



utsikten från restauranten.
mitt kära oslo som jag är helt tokförälskad i för tillfället.
känner mig som nykär. skittöntigt, men sant!



& så har jag även bokat biljett hem nu!
22 dec drar jag hem över jul & nyår
& det ska bli HÄRLIGT!
jag är verkligen lyckligt lottad som
kan känna en sån glädje & kärlek
inför två ställen såsom jag gör för
nkpg & oslo. mina hem.


lucky giiiiiiirl i am

1 kommentarer

pillan

22 Nov 2009 16:52

De verka ju som ni hade döööskoj:) Va nice!!! Jo butiken är rätt liten, det är den som ligger bredvid cafeet vid stora entrèn från storgata.Ska du på budgetmötet på tisdag förresten?

Kommentera

Publiceras ej