they said i was stone cold

0kommentarer


ibland glömmer man bort vilka problem ens
vänner brottas med dagligen. fikaterapi.



annars är det snart fredag (jo, det är det visst)
& jag glädjer mig enormt till bästa vännens
ankomst. kooooos! det ska bli skönt att slippa
jobba en helg & bara umgås med världens
bästa. skulle såklart önska att hon hade med
sig floyd
i ett paket också men det lär inte
hända så jag får tålmodigt vänta lite till.
(men fan, vad jag längtar efter honom.. )

& nej, jag är inte tjurig. inte det minsta faktiskt.
jag är bara oerhört besviken på allt & på dig för
tiillfället så det är därför jag inte behagar svara
på dina sms just nu.


imorgon trillar min första fasta lön in på kontot.
jag upprepar - min första fasta lön!
det är rätt sjukt att jag bott här 1 år nu & jag
har aldrig haft en fast inkomst. eller det är
snarare rätt fantastiskt att det finns en möjlighet
att leva så & jag har verkligen älskat & hatat det.
men mest älskat. det här med fasta tider som jag
har nu är jobbigt för mig. i don't like it.
& jag vet att jag har blivit bortskämd med mycket
jobb, men framför allt, bra jobb under året som 
jag helt fått välja om jag velat ta eller inte. 
nåja, vi får se hur min jobbsituation förändras
framöver. om den ens gör det. jag flyttar ju hem
om en sisådär 6-7 månader så jag kanske står ut
på bakeriet till dess. vi får se.



even though,

baby
baby
baby

i miss you

Kommentera

Publiceras ej