it's you that i'm missing

0kommentarer

jobb fram till 17.30 & sedan bio efter det.
new moon. blev mer eller mindre dragen
dit då det varit en film som kvittat för mig.
jag tyckte första filmen i klartext - sög, så
mina förväntningar var verkligen i botten
inför denna men oj, jävlar. den är fortfaranade
larvig & sjukt patetisk emellanåt men när jag
gick därifrån så var jag helt... hög.
på vad? kärleken! tror knappt mina egna
ögon när jag skriver det här för det är så olikt
mig.. men jag föll verkligen. i en kort stund.
sedan var man ju ute i den kalla, mörka & 
cyniska världen igen.
ååh, jag undrar verkligen om man kan känna
en sån där euforisk & totalt uppslukande kärlek
för någon? damn. det är farliga grejor alltså.


nej, nu ska jag titta på bonde söker fru & se
hur det går med deras love-in-the-making!


it's all about the love people!

Kommentera

Publiceras ej