no matter where you are, i got you

1kommentarer

swiiiisch,
sa det & så var det torsdag.
jävla veckor alltså.
gonegonegonaway.
men det är bra.
jätte.
för imorgon kommer bästis.
jag har redan lagt upp helgens
planer så med största sannolikhet
kommer helgen också bli en
swiiisch! åh. vill inte.
neeeej, & åter nej.
nästa vecka bävar jag för. eller
rättare sagt nästa helg.
a lot of work coming up.
& så personalfest med gunerius.
jag kommer vara knäckt på
söndagen,
that's all i have to say


but first this weekend!

kl ringer 05 imorgon så jag
måste SOVA! på momangen.
helst.

1 kommentarer

pernilla

15 Nov 2009 18:27

Tjenare! läget? Såg att du skulle på personalfest på Gunerius? Jobbar du där?? de gör ja me:) Dock så ska jag inte på festen på lördag då ja ska hem till nkpg, men ni får det säkert jättetrevligt!

Kommentera

Publiceras ej