you said we all end up with scars

1kommentarer


idag valde jag att ta det lugnt efter jobbet.
bara gå hem & vara. ni vet.
trots jobberbjudande.
numera är det alltid något som ska göras eller
någon man ska träffa efter jobbet så de där lugna
kvällarna är sällsynta. jag klagar absolut inte men
ibland måste man bara få vara själv & komma ihåg
att andas lite mellan allt fläng. like tonight.
aaah, and it have been nice. jag knatade hemåt
vid 18, bytte om, gick & sola, tog en lååång dusch,
åt en rostad & la mig sedan i sängen.
(note: & där ligger jag fortfarande. liiiiiggsår, hej hej!)
har två dubbelpass-dagar nu både fredag & lördag
så kände väl att jag behövde den här kvällen så
jag orkar med. typ. äh, låter nästan som att jag
klagar.. (igen) men det gör jag inte! jag kommer
med största sannolikhet få ett stort smile i trynet
när lönen dimper ner 10 dec sen. ni vet, det är
halv skatt på allt man tjänar här i november.
that spells - a w e s o m e !
varför har inte sverige en sån månad? pfft.
           
  

ha deet!

1 kommentarer

kimstadbo

27 Nov 2009 18:23

Hej!

Bra att du har förmånen att kunna få jobba dubbelpass. Var glad att dom vill ge dig jobb :-).

Det blir väl lite värr i December eller Januari när du inte jobbar på 2 veckor. Tänk på att inte få köpdille när du får din lön, så att du har till räkningarna den månaden som inte blir så kartig.

Du har eftersändning av posten till den 1 Januari så det är dags att förlänga den nu i December. Om jag kommer ihåg rätt kosta det 600kr. Ha det och var rädd om dig. Kram

Kommentera

Publiceras ej