Drunk With Reason And Regrets

1kommentarer


                & så kom det,
                det där tecknet som jag
                anklagat dig för att
                aldrig ge
                 

                             men vet du en sak?
 
                                   it's not good enough




                                           
                (& jag kan inte sluta fråga mig själv om det alltid har varit såhär?)









det är dags att sluta njuta av en lååång,
ledig & skön förmiddag. hemma i alla fall.
time for work now!
jag ska äta gulrotemuffins tills jag storknar.
& dricka varm choklad. & läsa vg.
ja, det ska jag! jag har bestämt att den här
tisdagen ska fortsätta i samma sköna stil.

latero people!

1 kommentarer

Miss0 - svensk tjej i Oslo

20 Oct 2009 19:10

En till med lite hemlängtan..



Ehm jag "lånar" Idol om man säger så.. hehe. För visst är det frustrerande att inte kunna se på webtv´n nu när man är utomlands :(



Hoppas du får en fortsatt skön tisdag!

Kommentera

Publiceras ej