In Those Twisted Lies Of Us

3kommentarer

idag har jag fått paket från sverige!
mormor har stickat & skickat ett
par ljuvliga raggsockor som jag
uppskattar nåt så enormt. det är
redan kallt & kallare ska det bli så
dessa kommer användas flitigt!

tack så mycket mormor
your're the best!



nu ska jag ut på en promenad med
sofia runt st hanshaugen parken.
hurtbulle, jaaa!
& så går jag varje dag till & från
jobbet numera för att få den extra
motionen också för tro mig, jag
trenger det! real baaaad.
 



when it's good
it's so good





                                                           you promise me
                                                           i promise you
 
                                                                    but promises get broken

3 kommentarer

Undran!

27 Oct 2009 23:21

Du vet vem!

27 Oct 2009 23:26

Hej gumman!

Jobba du inte idag? Vart lite undrande när jag såg tiderna du skrev på din sida. Raggsockorna ser väldigt sköna ut men är dom inte väldigt långa?

KRAAAM!!!

Jenny

28 Oct 2009 12:04

joo mami, jag jobbar.. vad annars liksom? :) men jag jobbar sent hela veckan.. har ju så varannan vecka du veeet..



raggsockorna är långa & det är SÅ BRA! :) varmt & skönt. nu ska jag upp & in i duschen innan jag ska promenera ner till jobbet. KRAAAM!

Kommentera

Publiceras ej