Come Give Me Some Sweet Escape

1kommentarer

jag ska försöka gnugga bort tårarna
ur ögonen & hoppa in i duschen &
tvätta bort alla tankar nu,

cause i need a fresh start badly


idag är det fotbollskamp på telenor
arena så jag ska iväg & jobba om
några timmar. mucho good!



ett problem jag kom på igår förresten,
hur fan ska jag kunna ta mig upp på
morgonen utan alarmklocka?!
(ja, den enda jag använt & har är den
som finns i mobilen.. R.I.P.)
well, vad vore en vardag utan lite 
problem & kreativa lösningar!

ha en fin söndag där ute..
idag är det solsken i oslo igen & jag
ska passa på att NJUTA till fullo!

1 kommentarer

Kimstadbo

04 Oct 2009 13:38

Är det telefonen som du köpte av Maria som har gått sönder? Var är den annars? Är det inte dyrare att inhandla en telefon i norge och hur mycket är du beredd att lägga på en ny? Hur löser du uppvaknandet imorgon bitti?

PS: Hur har du det med ditt finger?

Kram från kyliga och regniga Kimstad!

Kommentera

Publiceras ej