You And Me Don't Belong Togheter

1kommentarer

lördag.
vad händer egentligen?
ja, för er del vet jag inte men
för min del har det blivit jobb
ute på thon hotell gardemoen
som värdinna.
suck that all you lame-ass
people.
jag jobbar. vilken
överraskning. nooot!



just det.
det var ju tänkt att jeanette skulle
komma hit i mitten av november
men nu blir det inte så av olika
anledningar & det känns så himla
tråkigt. ja, massa. det känns mer
& mer som att jag tappar fotfästet
med världen hemma i nkpg & ett besök
hade gjort mig gott. egentligen är det ju
ingen hemma i nkpg som vet hur min
vardag ser ut här.
vad jag gör, vart jag går & det är väl
kanske därför jag är så dålig på att
berätta om den för er också. det är som
två världar. den i nkpg som jag vet allt
om & den här som ni inte vet något om.
inte egentligen.
& det kan kännas skrämmande ensamt
ibland att jag inte kan utbyta vardagliga
tankar & händelser med er, eller det kan
jag väl men det blir inte samma sak då
min vardag här är främmande.. för er
alltså. ah, det är svårt att förklara.
jag vet inte heller om jag kommer hem
något mer nu innan jul & 24 december
känns så långt borta på nåt vis när 
saknaden trycker på i bröstet.
velly velly long tiiiime!

nej, nu ska jag ut i kylan & bort till deli de luca.
ååh, att jag ska! måste. köpa. brus.
jag trenger cola som en abstinensgalen idiot.
latero!





i'm about to delete you..

1 kommentarer

jeanette.

25 Oct 2009 22:40

i´m coming love!

Kommentera

Publiceras ej