SHIIIIIIIT

1kommentarer

min mobil har gått sönder & jag har
varit i upplösningstillstånd i ett par
timmar nu. fyfan alltså. vilken TUR att
jag inte har ett telefonberoende jobb
längre där mobilen är kritisk.
but still.. jag vet inte vad jag ska göra?!
har heller icke råd att köpa någon ny
förrän 9 nov (byte av jobb, kläm med
lönen..) såklart. någon som har en
mobil att låna mig 1 månad? JAG DÖR
om jag ska vara utan nu fram till 9 nov!

hann i alla fall bestämma bio med
johan ikväll innan den dog så några
timmar har jag tänkt på annat.

oh well..

1 kommentarer

Maria

04 Oct 2009 17:58

Gumman jag har min gamla mobil, rosa nokian om du minns som du kan låna om du vill, den funkar ju iaf=)

Dock tror jag inte att jag har nån laddare kom jag på...fan:/men kan kolla iaf om du vill?

Kommentera

Publiceras ej