You Are Runnig Through My Heart

1kommentarer

ikväll har jag organiserat (läs färgkoordinerat)
en av mina garderober. blev awesome!
men en tanke slog mig, eller två rättare sagt,
1. jag har så jävla mycket kläder & 2. fan så
jobbigt det kommer att bli när det är dags att
flytta hem sen igen. jag kommer ju nästintill
BARA ha med mig kläder tillbaka till sverige.
my god.
i need to shop less and work more!




suck, jag kanske skulle ta tag i garderob nr 2 av 3 också?
yeah, but not tonight. nooo. no. dags att sova istället!
17 arbetstimmar väntar imorgon. goodigood.


(& nej, jag har inte bara vitt, grått & svart i min garderob även
om det onekligen ser ut som så.. hmm)


sleep a kickass awesome night

1 kommentarer

jeanette.

11 Sep 2009 09:11

HAHAHAHAHA! Jag trodde du drev med mig! =D För övrigt heter det faktiskt color coordinate. Är det enligt märke också då eller? =D Så du kan gå upp på morgonen och känna.. "Hmmm.. Är jag Hunky Dory idag eller är jag Karen Millen?"

Hahahahahahahahahahaha!!!!!

Kommentera

Publiceras ej