all i want is you, all i need is you

0kommentarer

torsdag! onsdag? vad är det för dag
egentligen? den här veckan har gått
sjukt fort
. man har jobbat, njutit av
solen & så helt plötsligt har det varit
dags att lägga sig igen. vafan hände?
liksom.  

har fått tummen ur röven & bestämt
mig för att ta pass utöver mitt fasta
jobb
nu. japp, personalhuset here i
come! ringde igår & upplyste om läget
& redan nu, dvs 1 dag efter, har jag
blivit erbjuden två jobb. som jag dock
inte kunnat ta. jävla synd att jag inte
kunde jobba på metallicakonserten
igår. hade varit G R Y M T !
ser väl egentligen inte fram emot (inte
ett dugg faktiskt) att börja servera igen
(jävlar vad jag är trött på skiten) men
nu är det inte länge kvar tills flyttlasset
bär av så jag ska nog överleva!  
 
kvällens tilltugg


 
försöker få tag på andreas också.
har ringt i 3 dagar nu men ingen
telefon påslagen. fortfarande.
känner hur oron börjar växa
för var dag som går nu..

nej, nu ska jag telefonera med bästis
en stund innan jag ska packa ner arslet
undet täcket för lite big bang theory!
bästa serien ever.

Kommentera

Publiceras ej