like any other day

0kommentarer

dubbelvakt idag & dubbelvakt på torsdag.
jættebra i plånboken kompis!

just nu sitter jag på jobbet & slurpar i mig
en skål med mjølk & jordgubbar (sommar-
kænsla hej hej!)
& jag kan æntligen se ljuset
i tunneln. bara 3 timmar kvar innan det ær
dags att stænga igen butiken. bokstavligen
talet.
svinnlisterna jag har hunnit gøra. &
bestællt varor tills imorgon. ska strax børja
skæra grønsakerna också & ja, sen ær det
bara rydd & stængning kvar.

blir inte många timmar fritid idag då jag
lægger mig vid 21-tiden ikvæll. typ 2.
børjar kl 06 imorgon. & på torsdag.. kill me?! 
snart helg.. snart. jag vet, jag klagar fan nåt
jævligt mycket ibland men om sanningen
ska fram så ær det inte så farligt men i kontrast
ær jag olidligt trøtt på det hær stællet nu.. 
lyxproblem. det finns ju faktiskt dom som har
det hundra gånger værre.. me know that!

grøøøønsaker, here i come and cut you up
 
kos dere

Kommentera

Publiceras ej