my sleep are gone, my eyes are burning

2kommentarer

hard working women.
12 timmar idag. (som egentligen
inte är så mkt om man tänker
efter..).

har sprungit efter sofia hela
kvällen som någon kärlakskrank
fjortis också. kom hem vid 18 &
var galet sällskapssjuk. vilket
hon fick erfara. big time!

thaimat. igår. massa gott.



& det är rent ut sagt ångest på hög
nivå här på st hanshaugen just nu.
blev erbjuden mitt gamla jobb på
kongressen i receptionen idag & jag
vet fan inte hur jag ska göra nu.
med allt.
planen var ju att jag skulle flytta hem
1 juni men nu är jobbet från 3 maj till
mitten av juli. det är BRA pengar &
sjukt slappt
. dock skulle jag isånafall
jobba längst till slutet av juni/början
på juli beroende på helgerna. i have
plans in sweden
i början av juli & det
skulle jag inte missa för allt i världen. 
men det är såklart fler saker som 
spelar in om jag kan ta jobbet. min
uppsägning på bakeriet som är på 1 
månad. dock är jag övertygad om att
sofia & katarina skulle fixa veckorna
galant med lite hjälp från våra 
timanställda. alternativt att de
nyanställer någon direkt. det är ju
inte brist på folk som vill ta min plats
så det är ju ett plus. & sen allt med
lägenheten här? oh, don't get me 
s t a r t e d on that..
äh, skitsamma!
jag tänker sönder det här snart.. orka?
jaaa, typ.

dags att koppla bort allt & slumra in!
fredag imorgon. heja heja.
jag tycker om fredagar. massa.

koooosekos

2 kommentarer

Miss0 - svensk tjej i Oslo

23 Apr 2010 22:40

Oj, ska du redan flytta hem! Vart åt ni thaimaten? Har ingen riktigt favvoställe när det gäller thaimat här i Oslo :/

Bror

24 Apr 2010 01:26

Vart är min kosing för hårddisken jag köpte åt dig då? Mhmm jag har minne som en elefant!

Kommentera

Publiceras ej