the sound of a fight

0kommentarer

vardag igen.
en fiktiv sådan.
jag går omkring & lever i
någon slags vardag men
jag är inte närvarande.
drifting away..

mina tankar vilar i ett kaos
någon annanstans.





just nu väntar jag på en mängd
svar & väntan är outhärdlig mellan
andetagen. jag vill få klart för mig
vad hösten innebär men allt jag
kan göra är att vänta. på andra.
på myndigheter. peeenisfan.
tids nog. måste bara ha lite is i
magen..  

livet på bakeriet rullar också.. på?
jag håller mig uppe på galleriet
denna vecka. behöver få pyssla
lite i fred känner jag.
slippa
stressen på gunerius. längtar till
nästa vecka då det är sena pass
igen. tidiga mornar can suck it.


nej fan.. jag ska hoppa ner i sängen
på allvar nu & se klart på norska
hollywoodfruar innan det är dags
att slumra in. alarmet ringer ju 05.
tack för den norge!

Kommentera

Publiceras ej