i try to get my usher on but i can't let it burn

0kommentarer

när man ser ens professor från universitetet
hooking up så sätts den personen in i ett
helt annat ljus. konstigt. & ja, mänskligt.
wft, ens professorer är inte mänskliga.. dom
är ju above all that human stuff. ungefär
som små gudar. så är det bara!

jag är irriterad på floyd just nu (shake it off) 
men jag har verkligen NOLL tålamod när jag
är ute sista promenaden att bara dra omkring
& vänta. väntaväntavänta. & det vet han
mycket väl
så nu ligger han inne på toaletten
för han känner nog av att mamma är irriterad
and not in the best mood.




imorgon SKA jag gå upp tidigt. (vilket jag iofs
sagt hela veckan) men imorgon.. ja, då jävlar!


det går inte att förklara.
den där känslan eller den där 
kärleken som försvann. eller
snarare bytte form. allting har
förändrats min älskling.

Kommentera

Publiceras ej