damn, i thought i had all figured out

0kommentarer

kvällskonversationer med andra hundägare
är rätt så trevligt faktiskt. det gör den annars
rätt så tråkiga promenaden trevlig. som ikväll.
mycket trevlig. vi har gått & lagt oss nu iaf.
imorgon ska jag upp kl 06 för en promenad
& lite solning. imorse orkade jag inte gå upp
så vi sov fram till 12 men både tisdag &
onsdag
 har jag varit uppe & gått. det finns
inte mycket som slår en tidig promenad i en
stad som fortfarande sover tillsammans med
floyd där vid 06-tiden. (det skulle väl vara
när man kommer hem & får lägga sig igen
då.. s k ö n t !)



jag ska ta & se loose change 9/11: an american
coup 
nu innan jag slumrar in. jag som älskar
debatt- & samhällsprogram intresserar mig
väldigt för såna här sorters program. folks tankar
& åsiker kring olika händelser är fascinerande.
folk är intressanta. så är det bara.

Kommentera

Publiceras ej