all this bullshit is for the birds, i'm moving on to something better

0kommentarer

jag älskar min lägenhet!
that's a fact. speciellt nu när
allt är klart. tavlor är uppsatta
& flyttlådor long gone. det mest
tacksamma är att även floyd
infunnit sig. det märks att han
trivs här. (kanske beror på att
han fått sin egen hundbädd nu).
vi har tillochmed bestämda
platser i sängen om nätterna,
han ligger alltid bakom mig
med huvudet vilandes bland
alla kuddar, precis som jag.
oavsett - så avspeglas det på
träningen. han gör stora framsteg
& jag är så himla stolt äver min
finaste älskling. det här kommer
bli skibra!  


annars har jag försökt få tag på en
viss torill på skatteetaten i norge.
utan framgång. jag är så obeskrivligt
jävla trött
på strul just nu. det finns
inte ens ord..


andas.

& sen det här med bilder i bloggen?
jag har blivit så himla praktisk (läs
lat)
så jag tar sällan bilder numera.
överlag. kameran blir lämnad hemma.
likaså telefonen många gånger. &
då sitter jag där. utan förevigmöjligheter.
det blir bara en massa texttexttextblääblää.
i know it all too well.

Kommentera

Publiceras ej